sâmbătă, 1 septembrie 2012

Review Farmasi Corector Camouflage Liquid








    Cu aproximativ doua saptamani in urma am achizitionat corectorul lichid de la Farmasi si

sunt foarte incantata de cat de bun este. Pana atunci folosisem un corector cu un pret de trei

ori mai mare si tocmai din acest motiv am zis sa incerc produsele Farmasi despre care citisem

numai lucruri bune.

    Din cele cinci nuante eu am ales 04 dupa ce am testat-o in magazin. Are un aplicator

pensula care imi place foarte mult caci lichidul poate fi dozat exact cat ai nevoie daca invarti

capacelul de la celalalt capat. 


Descrierea producatorului:

Farmasi corectorul lichid cu textura usoara acopera in mod natural imperfectiunile tenului.


Parerea mea:

Are o acoperire foarte mare, ascunde si cele mai ingrozitoare cearcane, zonele cu roseata,

porii dilatati. 

Este nevoie de putin produs la aplicare.

Intra usor in piele si ofera  un finish matasos. 




In concluzie, de ce sa cumperi un produs scump si nu atat de bun cand poti cu bani putini sa ai unul excelent. 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu